ئه وینار

دو شنبه 17 آذر 1393
ن : سارا

ئه وینار

خودایا ای خودای ژین و ژیانم      

خودایا خوت بده ی ئه من و ئه مانم

دلم پرله غه می دابرانی یاره           

غه می دووری و غه می وه رزی وه هاره

ئه من شه یدام وه کوو بولبول له شاخان 

ئه من وه یلان وه کوو شاعیر له باخان

مه گه ر نالین که عشق ته مه ن نه ناسه؟

مه گه ر نالین دلی عاشق هه یا سه؟

به لی عاشقم دلم وه ک مانگی زیرین

وه کوو داسیکی تیژ و خرمه ی ئه سرین

هه موو کاتیک له من دا  شین و  رو رو

هه موی بو تو ده رژی  ئه سرین به ئاسو

ده سا ئه ی  یاری من عه شقی  چه و ساوه

ئه وا هاتم به لام مردوو  له  یاوه

غه می دووریت ببینه پیرت کردم

ژیانم خسته به ر پیت به س نه مردم

به لی ئازیزی گیانان ،دوسی بی باک

ئه من هاتم به شونت به دلیکی پاک

له بیرت دی که  ده دکوت چاوه جووانه

ده لی شه وقی هه مو لای نیشتمانه

به من ده دکوت  که  قه د  ناچی له یادم

تویی ته نیا غه م و  عه شق و مورادم

ده سا  ئه ی خه لکی شارم بوم بریژن

هه موو فرمیسکه کانتان پر به بیژن

که ئه سرینان  ببی قورسه لا فاویک

که بمنیژی له به ر  مالی هه تاویک

هه تاویکی  وه کوو تو یاری ئازیز

که به س یادت  بووه له  دلی من دا  ریز

به لام  با  شتیک  بلیم یاری  شیرینم

که  پیت بروایی بده م که دلی شینم

هه موو کاتیک له هه ر  لاییک بو  تویه

دل  و  ئاسکی  ده روونم  یادی  تویه

**((سمیه گویلی))**



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ادبی و آدرس sarauok.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.